Tore Neergaard Kjellow

Tore Neergaard Kjellow

Tore har en baggrund inden for IT og er senere uddannet som pædagog. Han har brugt det mest af sit liv på spil og leg og har stor erfaring med alle former for spil; lige fra papirrollespil, over live rollespil, til brætspil og ikke mindst computerspil.

I januar 2015 stiftede Tore sit eget firma ”Skolen i spil” sammen med sin tidligere kollega Stine Melgaard Lassen. ”Skolen i spil” arbejder med at gentænke traditionel undervisning med spil som omdrejningspunkt.

På nuværende tidspunkt er Tore med i projektet ”Sæt skolen i spil”, som samarbejder med Egmont fonden, Aalborg Universitet i København, proffesionshøjskolen UCC og VIA University College.

Emner:

  • Game-based learning
  • Gamification
  • Rollespil
  • Specialpædagogik

Kontakt
www.skolenispil.dk

Artikler af forfatteren:

Titel
Dato
Tema
Type

Computerspil og læring

”Neeeej, nu døde jeg igen – vi mødes oppe i byen”. Sådan kan det lyde, når eleverne i en klasse spiller Torchlight II – et kommercielt computerspil, der, med den rette…

Spil og leg i undervisningen
Artikel